Total Pageviews

Friday, April 22, 2011

Majelis Perkahwinan Doc Hadi n Doc Yaya!

Memori itu tiada tanda harga.
Pahet atau manes ia wajib dikenang.
Selamat Mengharungi Alam Rumahtangga, Doc!
Ok, mari kita nikmati turotan atucara pada hari tersebot.
Driver ini sangat hebat - melakukan 2 pekerjaan dalam satu masa - driver dan pengapit - saya salut beliau!
Jurugambar ini pula pantang nampak muka saya - pasti mahu ambil sepam dua - gua nak makan pon tak senang!
Ini bukti kehadiran kami - wajib disimpan!
Para VIP sudah mula tunjok perasaan - pengantin gagal muncol pada waktu yang tepat - semua terlayan blues!
Second driver yang terlewat - gua terpaksa cerita semula susor jalor majelis ini - beliau terpaksa menahan nafsu makan untok sebentar.
Yeay! Pengantin sudah muncol!!
Ini sebenarnya yang kami tunggu-tunggu - Ambil gambar reramai!!
P/s: lama betol gua nak update kan? kahkahkah!
Yang bawah ni - para jejaka yang maseh solo - kahkahkah!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog