Total Pageviews

Sunday, October 3, 2010

Moleklah perangai...

Setelah dimaki hamon. Diherdik. Dikeji.
Bermacam-macam mereka mengata.
Mulanya saya kebal.
Dan coba buat-buat bebal.
Tapi akhirnya saya gagal.

Yelah...
Yelah...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN!

p/s: Maaf kerana saya lambat buat ucapan raya ini. Sempena syawal yang bakal berlalu, wajib saya beraya dengan semua pembaca tegar yang ada. Rasanya alasan memenohi jemputan rumah terbuka paling lojik untok digunakan. ;p (senyum gedik)
Salam... salam...

4 comments:

  1. Selamat Hari Raya Haji la terus..

    Tq

    ReplyDelete
  2. john - internet iphone lagging. pinjam shekh punya sampai kiamat tak bergerak. kahkahkah!

    ninaa - baru tersedar dari mimpi. cilaka, ada org silent alarm aku.

    Razuwa - alamak. thn depan lah.

    ReplyDelete

Search This Blog