Total Pageviews

Monday, November 22, 2010

Anugerah Dialog Tahon Ini

"Aku ni tak penting dowh....
Aku bagi dia pilihan dowh...
Aku bagi dia KLCC atau aku dowh...
Dia pilih KLCC dowh...."


Setelah saya mendengar dialog ini, saya rasa wajib untok saya menangis sambil membuat lompat bintang-tepok tangan atas-tepok tangan bawah. Siyes sangat menyentoh hati. Mungkin ini maknanya November Rain. Kepada yang maseh ternganga sambil garu-garu kepala, silalah terjah youtube. Carilah filem pendek ini. Kahkahkah!

4 comments:

  1. dia pilih klcc dowwww. ohmigaddd !

    ReplyDelete
  2. now everybody talk about klcc..ahahahaha

    ReplyDelete
  3. video tu jugak jugak patut menang anugerah
    "awek terbongok tahun ini".

    ReplyDelete
  4. ninaa - kahkahkah! tutop skit mulot tuh.

    mimie - yes! satu iklan terbaek utk menarik pelancong datang ke msia. WTF! kahkahkah!

    razuwa - ya...byk lagi award nak kasi kat video tu...award tapak kaki skali.

    ReplyDelete

Search This Blog