Total Pageviews

Monday, June 21, 2010

Ucapan ntahapehape

Pabila hati tak tenang, mata enggan tutop, jiwa berserabot - aku kan cari dia.
Kata-katanya tidaklah seenak rasa char kuey tiaw.
Kata-katanya tidak perlu digoreng garing.
Kata-katanya cukop untok aku renong seribu tahon lagi.

Harapnya dia akan mampu bersama dengan kata-katanya seribu tahon lagi.
Kerana aku enggan hidop tanpanya dan tanpa kata-katanya.
Kerana dia - aku berada di sini.

Selamat Hari Ayah.

- akan aku hadiahkan anda menantu suatu hari nanti -
kahkahkah!

5 comments:

  1. hadiah yang wajib untuk seorang ayah ialah menantu.... - ok aku setuju...

    ReplyDelete
  2. reena - dah tak lama dah.

    bangunberdiri - adiah sebelom terlambat. takot menyesal.

    DJK - kau jangan melompat cinta pula.

    Razuwa - kau nih tahu je isi hati aku. kahkahkah!

    ReplyDelete

Search This Blog